VIDEO INSPIRASI AKU

Hari ni aku nak berkongsi tentang usahawan..... Aku terjumpa satu video nih mengenai diri korang yang sepatutnya berjaya tetapi dihalang oleh pemikiran...... rujuk semula ketika korang masih kanak-kanak, korang selalu kata korang boleh jadi apa sahaja.... tapi bila dah besar panjang.... kemahuan korang terhenti.... akal korang disalut dengan pemikiran terbatas.... sedangkan di mana saja korang berada, korang boleh lakukan apa sahaja..... guna akal korang.... bebaskan akal korang... aku pun bebaskan akal aku juga... berfikiran lebih terbuka dan kreatif.... gud luck !


3 comments:

  1. Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

    Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila
    klik disini. Semoga bermanfaat insyaAllah..Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain(Hadis riwayat Al-Qudhi).

    blog anda bagus...!!! Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
    selamat menyambut syawal yg bakal tiba.. semoga sentiasa diberi keberkatan.. insyaAllah. wassalam.

    ReplyDelete
  2. kantoi!!! ko ade blog upenye!! hahaha.. asal ko brahsie dol!! hahah

    ReplyDelete