COOL WORLDWIDE WEB








Kenapa aku suka BLOGGER, FLICKR, GOOGLE, YOUTUBE?

Well, diorang nih berbeza daripada yang lain.... Service diorang lebih hebat dan world wide. Kewujudan diorang memberi aku banyak idea.... aku banyak belajar apa-apa sahaja dari diorang nih.....

Blogger
Di Blogger aku boleh buat banyak bende... Contohnya bisnes, diari, tempat berkongsi ilmu, dan tempat hiburan.... Banyak idea yang boleh diapplykan pada Blogger nih.... Di antara Blog aku ialah KAMI BLOggER.

Flickr
Di Flickr aku boleh tengok-tengok gambar yang best dan menarik....aku banyak dapat sumber kreatif di Flickr.... Diantara gambar yang aku selalu tengok ialah graphic, dan shirt design.

Google

Hmmm....pada awalnya aku menggunakan YAHOO search, tapi Yahoo tak dapat memberikan pilihan website yang best...So tetiba je terguna GOOGLE..... suddenly google show me the best result..... Since ari tu, aku terus guna GOOGLE... best..

Youtube
Hoho....di sinilah sumber hiburan, ilmu, movie yang aku suka layan..... banyak yang aku belajar dari sini.... Youtube pun worldwide gila gila lah..... might be alien kat pluto pun guna youtube gak...hoho...

So, thats why i like them..... how bout yaww...?...

1 comment:

  1. yup, google search engine boleh bg apa kita nk. especially kalau kita ada nama blog or web, dia leh detect.. yahoo belom lg.. tp suka dua2 gak..

    ReplyDelete