KENAPA "MENGORAT" ?

Salam, Aku kini sedang menjalani PLKN dan telah menempuh banyak halangan dari luar dan juga dari dalam diri....

So, aku nak sangat berkongsi satu perkara ini supaya anda juga jelas...iaitu:
Jangan buang masa mengorat perempuan!

Kenapa?

  1. Belum tiba masa untuk buang masa meluangkan masa mengorat perempuan.. Aku masih muda, dan perlu memikirkan matlamat aku!.. Aku mesti melengkapi ROHANI, MENTAL dan FIZIKAL aku.... Nape lah aku nak mengorat perempuan jika aku perlu menumpukan pada matlamat utama aku..? Ibarat tengah kunyah nasi sambil minum air dan juga menyanyi.. So, aku perlu selesaikan satu persatu yang mana lebih utama..... Perempuan bukan perkara utama lagi... Allah yang tentukan mereka kepada aku..... JODOH!
  2. Aku telah berfikir, apa yang aku nak buat jika aku ade awek?.... So, nampaknya langsung tak terasa apa-apa nak buat.... So, pendek kata tak payahlah....
  3. Perempuan akan menjadi penghalang kepada apa yang aku nak belajar di PLKN... Sebab kalau dah couple, nak kena jaga diorang.... So akan mengganggu pembelajaran aku di PLKN... 100% aku tak nak lagi...bukan masanya lagi...
Yang paling jelas sekali, aku bukan hidup untuk perempuan... so agak-agak korang, aku hidup untuk apa..... fikirkan..hoho...bye...

5 comments: